Telefoonetiquette: 10 gouden regels voor professioneel telefoonverkeer
Een telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen een klant en een bedrijf. De manier waarop je de telefoon aanneemt, spreekt en afsluit, kan daarom
Een telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen een klant en een bedrijf. De manier waarop je de telefoon aanneemt, spreekt en afsluit, kan daarom
Een goede telefoonnotitie maken lijkt misschien niet zo belangrijk, maar het is een essentieel onderdeel van professionele communicatie. Of je nu een belangrijk bericht doorgeeft
In een wereld die steeds digitaler wordt, lijkt telefonische communicatie misschien ouderwets. Maar niets is minder waar. Voor bedrijven blijft een goede telefonische bereikbaarheid essentieel
Mensen vragen ons wel eens waar wij als Virtual Assistants nou zoal voor in worden gezet. Omdat dat zóveel verschillende dingen zijn, we doen onze
Ondanks dat de wereld steeds meer digitaliseert en AI een flinke opmars doormaakt is een goede telefonische bereikbaarheid nog steeds van essentieel belang voor een
Ondernemen is topsport. Als ondernemer ben je eigenlijk altijd druk. Er ligt veel op je bord en de dag is altijd tekort om alles gedaan
Deventerstraat 552B
7325 XZ Apeldoorn
Info@allroundsupport.nl
055-5767032
Openingstijden:
Ma t/m Vr: 08.00 tot 18.00 uur