Een antwoord
op de meestgestelde vragen

Wij geven je graag antwoord op onze meestgestelde vragen over onze Allround Livechat.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Algemene vragen:

Hoe kan ik jullie bereiken?

  • Je kan ons telefonisch bereiken op: 055-5767032;
  • Via de mail:  info@allroundsupport.nl;
  • Het contactformulier op onze website;
  • Door een livechat met ons te starten.

Wie beantwoord mijn chat?

Ons team van VA’s zal jouw chats beantwoorden. Maak alvast kennis met onze medewerkers.

Hoe snel kunnen jullie van start gaan?

Wij nemen graag contact met je op om onze tarieven en ons contract met je door te spreken en de vragen die je hebt te bespreken. Als wij alle informatie hebben ontvangen, kunnen wij binnen één uur live zijn met jouw Allround Livechat!

 

Allround Livechat

Wat houdt een livechat in?

De livechat komt op jouw website in jouw huiskleuren. Bezoekers van jouw website kunnen hier direct chatten met één van onze medewerkers.

Wat zou een livechat voor mij kunnen betekenen?

Een livechat zorgt ervoor dat je tijdens werktijden online goed en laagdrempelig bereikbaar bent. Het aantal telefoontjes met eerstelijns vragen zal afnemen, omdat wij de FAQ’s via de chat al kunnen beantwoorden. Na afronding van de chat ontvang je een terugkoppeling van ons waar in staat aangeven of jij nog contact moet opnemen met de ‘chatter’.

Wat zijn de voordelen ten opzichte van een contact formulier?

Via de livechat wordt jouw (potentiële) klant direct te woord gestaan. De eerste vragen van deze persoon kunnen direct beantwoord worden of wanneer wij deze niet kunnen beantwoorden wordt een klant netjes te woord gestaan en ingelicht dat er contact wordt opgenomen. Na afronden van de chat sturen wij een terugkoppeling naar jullie toe met eventueel het verzoek om contact op te nemen met de klant.

Hoe weten jullie te reageren op vragen in de livechat?

Voor wij met jou een contract afsluiten voor de livechat zullen wij jou vragen om de FAQ’s met bijbehorende antwoorden naar ons toe te sturen. Deze vragen nemen wij goed door en houden deze paraat tijdens het voeren van een chat. Mochten wij de klant echt niet verder kunnen helpen dan sturen wij je alsnog een terugbelverzoek.

Welke tijden onderhouden jullie de livechat?

Tussen 8.00 uur en 18.00 uur.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Of ben je overtuigd dat je een Livechat nodig hebt? Neem dan contact met ons op!

Wil je meer weten over onze andere diensten? De antwoorden op de meestgestelde vragen vind je hier.

Neem contact op