Een antwoord
op de meestgestelde vragen

Wij geven je graag antwoord op onze meestgestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Algemene vragen:

Hoe kan ik me aanmelden? Hoe kan ik jullie bereiken?

  • Je kan ons telefonisch bereiken op: 055-5767032;
  • Via de mail: info@allroundsupport.nl;
  • Het contactformulier op onze website;
  • Door een livechat met ons te starten.

Hebben jullie vaste medewerkers die de telefoon aannemen?

Wij hebben een team van 10 enthousiaste dames, waarvan 7 telefonistes. Zij nemen de telefoon voor jouw bedrijf op. Wil je liever twee vaste telefonistes? Neem dan contact met ons op. Wij bespreken graag de mogelijkheden!

Virtual Assistant Service

Wat is een Virtual Assistant?

Een Virtual Assistant (of een Personal Assistant op afstand) is iemand die op afstand werkzaamheden uit handen neemt die jou als ondernemer heel wat tijd kan besparen. Zo kan jij je focussen op wat écht belangrijk is. Onze Virtual Assistants kunnen zelfs een dag in de week, maand of in het jaar bij jou op kantoor komen om bijvoorbeeld het archief op te ruimen, of zelfs om jouw papierbak te versnipperen.

Wat zou een VA voor mij kunnen betekenen?

Onze VA-service is heel breed. Wij kunnen jouw complete backoffice uit handen neem, maar ook een deel hiervan. Lees hier meer over onze diensten.

Wat zijn de voordelen van een VA?

Een VA kan diverse taken uit handen nemen waardoor jij kan focussen op de groei van je bedrijf. Je bent altijd verzekerd van professionele ondersteuning. Onze VA’s staan 5 dagen per week tussen 8.00 en 18.00 uur voor je klaar. Heb je het een maand zelf minder druk? Geen zorgen, wij factureren alleen wat je bij ons afneemt. Je zit bij onze VA-service nooit aan een abonnement vast.

Kan ik ook deels gebruik maken van de VA service, bv tijdens verlof of vrije dagen van de secretaresse?

Ja, dat kan. Je kan ervoor kiezen om onze VA wekelijks in te zetten, maar ook ter vervanging van je eigen secretaresse bij ziekte, verlof of vakantie.

Telefoonservice

Wat houdt een telefoonservice in?

Onze telefonistes nemen de telefoon voor je op. Je kan jouw telefoon altijd doorschakelen of op de momenten dat je niet bereikbaar bent. Wij nemen de telefoon voor je aan en handelen deze naar jouw wensen af. Op deze manier wordt jouw dag niet contant verstoord door de telefoontjes die binnen komen. Na afronding van het telefoontje ontvang je een terugkoppeling van ons via de mail.

Hoe snel kan ik gebruik maken van jullie service?

Dit kan al binnen een uur!

Hoe werkt het doorschakelen?

Een overzicht van de diverse doorschakelingen kun je bij ons opvragen.

Wat kost het doorschakelen?

Je hoeft niks te betalen voor de doorschakeling en kan zoveel (mobiele en vaste) nummers doorverbinden als je wil op de momenten die jou het beste uitkomen. Je betaalt alleen het maandelijkse abonnement.

Telefoonservice

Hoe werkt een terugbelverzoek?

Wij maken een notitie van het gesprek dat wij met de beller hebben gehad. Hier voeren wij alle informatie in die jij nodig hebt, zodat jij de beller kan terugbellen op het moment dat het  jou uitkomt!

Kan er ook worden doorverbonden?

Zeker! Je kan alles laten doorverbinden, maar ook alleen bij spoed bijvoorbeeld. Wij kondigen altijd aan wie we aan de telefoon hebben. Als je niet bereikbaar bent ontvang je een terugbelverzoek. De kosten voor doorverbinden zijn € 1,50 per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek.

Wat doen jullie met spoedtelefoontjes?

Deze handelen wij af zoals jij wil! We verbinden ze door of maken een terugbelverzoek. We kunnen ook een SMS versturen.

Kunnen jullie ook afspraken inplannen?

Uiteraard! Als wij de inloggegevens hebben, plannen wij graag jouw afspraken in. Dit kan al voor € 1,50 per afspraak. Meer complexere afspraken kunnen onze VA’s doen, uiteraard tegen het VA tarief.

Met welke kosten moet ik rekening houden?

Onze Telefoonservice sluit je al af vanaf € 20,50 per maand. Laat gerust je e-mailadres achter, zodat wij de exacte tarieven met je kunnen delen.

Kunnen jullie een script aanhouden en kan ik dit wijzigen?

Ja, dat kan. Wij kunnen een belscript aanhouden tijdens de gesprekken. Je kan dit op elk moment wijzigen door contact met ons op te nemen.

Wat doen jullie met acquisitie?

Onze telefonistes zullen acquisitie afhandelen zoals jij dat wil. Wij kunnen doorgeven dat je niet geïnteresseerd bent, aangeven dat er een mail gestuurd kan worden met het aanbod, een terugbelnotitie maken of doorverbinden, net als bij elk ander telefoontje.

Wat als ik op vakantie ben?

Wij noteren wanneer jij op vakantie bent. Wanneer je gebeld wordt geven wij (als jij dit wil) door dat je op vakantie bent en nu niet bereikbaar bent. Wij kunnen het bericht eventueel doorsturen naar een collega (die fungeert als jouw achtervang) of aangeven dat bellers na jouw vakantie weer worden teruggebeld.

 

Notuleerservice

Wat zijn de voordelen van een externe notulist?

Wij hebben de expertise in huis om je een onpartijdig en objectief verslag te kunnen leveren. Wanneer je geen interne notulist hebt of deze valt uit kan je ons inschakelen.

Komt de notulist op locatie?

Ja, geen probleem! Wij houden ons uiteraard aan de bij jouw organisatie geldende coronamaatregelen. Vergaderen jullie liever online? Geen probleem! Wij sluiten graag digitaal aan. 

Hoelang duurt het voordat een het verslag terug krijg?

Wij werken het verslag binnen 7 werkdagen uit.

 

Allround Livechat

Wat houdt een livechat in?

De livechat komt op jouw website in jouw huiskleuren. Bezoekers van jouw website kunnen hier direct chatten met één van onze medewerkers.

Wat zou een livechat voor mij kunnen betekenen?

Een livechat zorgt ervoor dat je tijdens werktijden online goed en laagdrempelig bereikbaar bent. Het aantal telefoontjes met eerstelijns vragen zal afnemen, omdat wij de FAQ’s via de chat al kunnen beantwoorden. Na afronding van de chat ontvang je een terugkoppeling van ons waar in staat aangeven of jij nog contact moet opnemen met de ‘chatter’.

Wat zijn de voordelen ten opzichte van een contact formulier?

Via de livechat wordt jouw (potentiële) klant direct te woord gestaan. De eerste vragen van deze persoon kunnen direct beantwoord worden of wanneer wij deze niet kunnen beantwoorden wordt een klant netjes te woord gestaan en ingelicht dat er contact wordt opgenomen. Na afronden van de chat sturen wij een terugkoppeling naar jullie toe met eventueel het verzoek om contact op te nemen met de klant.

Hoe weten jullie te reageren op vragen in de livechat?

Voor wij met jou een contract afsluiten voor de livechat zullen wij jou vragen om de FAQ’s met bijbehorende antwoorden naar ons toe te sturen. Deze vragen nemen wij goed door en houden deze paraat tijdens het voeren van een chat. Mochten wij de klant echt niet verder kunnen helpen dan sturen wij je alsnog een terugbelverzoek.

Welke tijden onderhouden jullie de livechat?

Tussen 8.00 uur en 18.00 uur.