Live chat
(Potentiële) klanten hebben steeds meer behoefte aan snel contact. Mensen mailen steeds minder maar bellen of chatten liever, zodat ze sneller een antwoord hebben op hun vraag.
- Snel en gemakkelijk contact
- Dagelijks goed bereikbaar voor online bezoekers
- Aantal telefoontjes met eerstelijns vragen wordt minder
Online bereikbaar? Wij regelen het
Om de best mogelijke service te leveren moet je tegenwoordig snel bereikbaar zijn en daarvoor kun je makkelijk jouw live chat uitbesteden. Of je nou een webshop runt of diensten levert, live chat geeft klanten de mogelijkheid om je direct via jouw website te bereiken. Dan is het wel belangrijk om daadwerkelijk snel bereikbaar te zijn. Onze live chat professionals zitten klaar om berichten snel en professioneel te beantwoorden.
Laagdrempelig en professioneel contact
We kunnen je helpen als je al live chat aanbiedt, maar ook als jouw website nog geen live chat-functionaliteiten heeft helpen we je graag. Door jouw klanten direct de optie te geven op elke pagina van je website in contact te komen en vragen te stellen haal je veel barrières weg. Zelfs contactformulieren worden vaak op het laatste moment afgesloten, maar een live chat is al gestart vanaf één bericht.
Hoe werkt onze allround live chat?
Live chat kan bijna niet simpeler, voor jou én je klanten. Onze live chat stel je in met een simpele code die je op jouw website plaatst, waardoor onze chatmodule geactiveerd wordt en zichtbaar is voor je klanten. Aan de hand van door jou opgestelde vragen en antwoorden helpen we elke klant professioneel en proactief verder en we koppelen elke chat aan je terug.
Hierom kies je voor Allround Support
Jouw volledige backoffice uitbesteden of alleen ad hoc ondersteuning nodig? Wat je ook nodig hebt, wij staan klaar om jouw bedrijf te helpen!
Groeien in de hoogste versnelling of snel schakelen als het even nodig is? Wij bewegen mee met jouw bedrijf en doen wat nodig is om samen verder te komen.
Als jij vandaag bedenkt dat je gisteren iets nodig had staan we morgen al voor je klaar. Van een last minute notulist tot klantenservice on-demand.
Natuurlijk zijn we professioneel, maar wat wij nog belangrijker vinden is dat jouw (mogelijke) klanten te maken hebben met echte mensen die écht helpen.
Live chat abonnementen
Heb je besloten dat je geen chat meer wil missen? Kies dan hieronder welk abonnement het beste bij jouw bedrijf past. Na drie maanden kijken we samen of je de juiste keuze hebt gemaakt, of wellicht toch beter af bent met een kleiner óf groter abonnement!
- Onze abonnementen sluit je af zónder entreekosten.
- Wij hanteren een opzegtermijn van één maand.
- Van ieder chatgesprek ontvang je direct daarna gratis een terugkoppeling per e-mail.
- Onze chatkosten zijn niet afhankelijk van de duur van een gesprek. Wij gunnen iedere klant een goed chatgesprek.
Be online
- Inclusief 10 gratis chats
- 11-100 chats | € 3,25 per chat
- 101 of meer chats | € 3,00 per chat
€ 50,- p.m.
Get online
- Inclusief 30 gratis chats
- 31-100 chats | € 3,00 per chat
- 101 of meer chats| € 2,75 per chat
€ 95,- p.m.
Stay online
- Inclusief 50 gratis chats
- 51-200 chats | € 2,75 per chat
- 201 of meer chats | € 2,50 per chat
€ 150,- p.m.
Zij gingen je voor
Ontdek alles over
Allround Support
Alles over Allround Support ontdek je in onze brochure. Hierin vertellen we je meer over wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.
Download de brochure nu door je e-mailadres achter te laten.
Geïnteresseerd in onze live chat?
Wil je dat
wij werk maken van jouw werk? Neem dan contact met ons op en wij vertellen we
je graag hoe we jou verder helpen.
Greta Jordens of Rinske Wallet
055 576 7032
greta@allroundsupport.nl of
rinske@allroundsupport.nl