Een antwoord
op de meestgestelde vragen

Wij geven je graag antwoord op onze meestgestelde vragen over onze Virtual Assistants en onze Notuleerservice.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Algemene vragen:

Hoe kan ik jullie bereiken?

  • Je kan ons telefonisch bereiken op: 055-5767032;
  • Via de mail:  info@allroundsupport.nl;
  • Via het contactformulier op onze website;
  • Door een livechat met ons te starten.

Krijg ik een vaste VA of notulist?

Wij hebben 4 Virtual Assistants die met veel plezier jouw werkzaamheden uitvoeren. Je krijgt standaard een eerste aanspreekpunt met een achtervang. Zo ben je altijd verzekerd van opvang tijdens vakantie of ziekte. Maak alvast kennis met onze medewerkers.

Hoe snel kunnen jullie van start gaan?

Wij komen graag eerst bij je langs voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontmoeten we graag je collega’s, horen we graag wat jouw doelen en wensen zijn en wat jouw werkwijze is. Na dit gesprek, waarin we de over te nemen werkzaamheden samen doorspreken en de benodigde inloggegevens van je hebben ontvangen, gaan we voor je aan de slag met het inrichten van het een en ander. Daarna gaan we van start en kun jij je weer focussen op je corebusiness!

Als we hebben besproken wat de werkzaamheden worden, kunnen we aan de slag na ontvangst van de benodigde (inlog)gegevens. Eventueel maken we een tweede afspraak op ons kantoor om aanvullende zaken te bespreken.

Voor het notuleren van vergaderingen zijn wij zeer flexibel. Wij notuleren ook in de avonduren en berekenen hiervoor geen hoger tarief.

Virtual Assistant Service

Wat is een Virtual Assistant?

Een Virtual Assistant (of een Personal Assistant op afstand) is iemand die op afstand werkzaamheden uit handen neemt die jou als ondernemer heel wat tijd kunnen besparen. Zo kan jij je focussen op wat écht belangrijk is. Onze Virtual Assistants komen desgewenst uiteraard ook bij jou op locatie om werkzaamheden voor je op te pakken.

Wat zou een VA voor mij kunnen betekenen?

Onze VA-service is heel breed. Wij kunnen jouw complete backoffice uit handen neem, maar ook een deel hiervan. Lees hier meer over onze verschillende VA-diensten.

Wat zijn de voordelen van een VA?

Een VA kan diverse taken uit handen nemen waardoor jij je kan focussen op de groei van je bedrijf. Je bent altijd verzekerd van professionele ondersteuning. Onze VA’s staan 5 dagen per week tussen 8.00 en 18.00 uur voor je klaar. Heb je even wat minder werk uit te besteden? Geen probleem. Wij factureren alleen de tijd die we daadwerkelijk voor je hebben gewerkt. Je zit bij ons niet aan een langdurig abonnement vast.

Kan ik ook deels gebruik maken van de VA service, bv tijdens verlof of vrije dagen van de secretaresse?

Ja, dat kan. Je kan ervoor kiezen om onze VA wekelijks in te zetten, maar ook ter vervanging van je eigen secretaresse bij ziekte, verlof of vakantie.

Notuleerservice

Wat zijn de voordelen van een externe notulist?

Wij hebben de expertise in huis om je een onpartijdig en objectief verslag te kunnen leveren. Wanneer je geen interne notulist hebt of deze valt uit kan je ons inschakelen.

Komt de notulist op locatie?

Ja, geen probleem! Wij houden ons uiteraard aan de bij jouw organisatie geldende coronamaatregelen. Vergaderen jullie liever online? Geen probleem! Wij sluiten graag digitaal aan.

Hoe lang duurt het voordat een het verslag terug krijg?

Wij leveren binnen 7 werkdagen een uitgewerkt verslag aan.

 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Of ben je overtuigd dat je een Virtual Assistant nodig hebt? Neem dan contact met ons op!

Wil je meer weten over onze andere diensten? De antwoorden op de meestgestelde vragen vind je hier.