Vakbekwaam en betrouwbaar
dat zijn onze notulisten

Niet de kennis of capaciteit in huis voor het maken van professionele notulen? Of ben je op zoek naar een externe notulist, die discreet omgaat met bedrijfsgevoelige informatie? Doe dan een beroep op onze ervaren notulisten. Zo ben je na elke vergadering of bijeenkomst verzekerd van een objectief en overzichtelijk verslag. Eenmalig, op projectbasis of voor een vaste terugkerende vergadering; een notulist van Allround Support staat graag voor je klaar, hoe én wanneer jij dat wenst.

Notuleren
is een vak apart, ons vak!

Een goede notulist geeft de inhoud van een gesprek, vergadering of bijeenkomst op een heldere manier weer. En dit op een manier zodat zelfs niet-aanwezigen begrijpen wat er besproken is. Een notulist kan meer doen dan dat alleen! Denk aan het opstellen van de agenda, het verzamelen en verspreiden van de vergaderstukken en het maken van actielijsten.

Het inschakelen van een professionele notulist heeft een aantal voordelen. Allereerst ben jij een meer betrokken gesprekspartner, omdat je je niet bezig hoeft te houden met het maken van notities. Ook hoef je niet bang te zijn dat je belangrijke zaken vergeet te noteren. Maar bovenal ben je met Allround Support verzekerd van een deskundige en betrouwbare notulist, die met uiterste zorg omgaat met bedrijfsgevoelige informatie. Niet voor niets notuleren wij regelmatig voor (semi-) overheden.

 

De voordelen
van onze Notuleerservice

  • Wij hebben de expertise in huis om je een onpartijdig en objectief verslag te kunnen leveren.
  • Een ervaren notulist werkt veel efficiënter en sneller dan een onervaren notulist.
  • Bij Allround Support is vertrouwelijke informatie altijd in veilige handen.
  • Allround Support beschikt over een team aan professionele notulisten. Mocht één van onze notulisten om welke reden dan ook niet in staat zijn om te notuleren? Dan regelen wij direct een passende vervanger.

 

Wij notuleren
vergaderingen voor o.a.

  • Raden van commissarissen;
  • Raden van toezicht;
  • Raden van bestuur;
  • Directies;
  • Auditcommissies;
  • Inspraakavonden;
  • Algemene ledenvergaderingen;
  • Overheden;
  • (Ondernemers) verenigingen;
  • Stichtingen;
  • Brancheorganisaties.

Tarieven

Wil je meer weten over onze tarieven? Wij komen graag met je in contact om het type vergadering met je door te spreken. Op basis van jouw specifieke wensen, doen we je graag een scherp voorstel, geheel op maat.

Klinkt goed?

Je kunt ons op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur bereiken
via 055 576 70 32
Neem contact op