Allround Support
Maak kennis met ons bedrijf en onze Allrounders! Wil jij ook deel uitmaken van ons gezellige team? Bekijk dan onze vacatures!
- Informele en sociale bedrijfscultuur
- Persoonlijk betrokken bij elkaar én onze klanten
- Alles om de beste service te verlenen aan onze klanten
Onze Allrounders
Het team van Allround Support stelt zich graag aan je voor. Klik op een medewerker om meer te weten te komen.
Maak kennis met ons bedrijf
Van een eenpitter met een aantal telefoons op zak tot een allround ontzorger voor ruim 300 bedrijven. Dát is het verhaal van Allround Support. Hier ondersteunt een gedreven team aan echte regelaars, enthousiaste bellers, nauwkeurige meeschrijvers en superplanners grote en kleine ondernemers in de Stedendriehoek en ver daarbuiten.
Onze aanpak
Wij passen onze werkwijze altijd aan, aan de individuele wensen en eisen van de klant. Ons streven is om onze klant zo goed te leren kennen, dat we altijd een stap vooruit kunnen denken.
Wij zijn betrokken bij onze klant en hebben een persoonlijke benadering. Onze kwaliteit is gewaarborgd door goed gedocumenteerde processen, afleveringscontroles en heldere afspraken. Ons team is hecht en gecommitteerd om de beste kwaliteit en zorg voor onze klanten te realiseren. Samen werken wij aan jouw groeidoel of andere businessgoals.
Onze kernwaarden
- Persoonlijk
- Respectvol
- Verantwoordelijk
- Klantgericht
- Open communicatie
- Gelijkwaardig
Onze kernwaarden benadrukken waar wij voor staan en hoe wij graag met elkaar én onze klanten om willen gaan in de dagelijkse praktijk.
Naast onze kernwaarden staan wij voor kwaliteit, service, relatie en flexibiliteit.
Time flies when you're having fun!
Een bekende uitspraak en wat ons betreft helemaal waar! Want hoewel we ondernemers elke dag weer ontzorgen met frisse energie, doen we dit al een tijdje. Ruim 25 jaar om precies te zijn!
De roots van Allround Support liggen in Friesland, waar eigenaresse Greta Jordens op 1 februari 1998 voor zichzelf begon om zo meer van haar destijds anderhalf jaar oude dochter te kunnen genieten. De naam was snel gekozen: Allround Secretarieel Support. “Ik wilde mijn bedrijfsnaam graag met een A laten beginnen, zodat ondernemers mijn bedrijf snel konden vinden in de Gouden Gids.”
Dat bleek een slimme zet. Op haar slaapkamer had ze op haar bureau een printer, een fax en een telefoon gezet.
”Ik sloeg het telefoonboek open bij de letter A, begon te bellen en bood mijn diensten aan. Zonder resultaat. Nou, dan maar eens achteraan beginnen bij de Z. Weer zonder resultaat. Ik liet me niet klein krijgen en sloeg het boek open bij de P. Het eerste bedrijf wat ik zag was Palstra Advies. Ik belde en de eigenaar was razend enthousiast over wat ik vertelde en vroeg of ik ’s middags nog op gesprek wilde komen. Natuurlijk! 😁 Ik ben er vol enthousiasme naar toe geracet en kwam met een flinke opdracht thuis: 3 dagen per week helpen met allerlei ondersteunende werkzaamheden.”
Waar ze in eerste instantie met een paar telefoontjes op zak de telefoonservice voor een aantal bedrijven in de regio vormde, kon ze het al snel niet meer in haar eentje bolwerken. Ze betrok haar eerste echte kantoor in het Friese dorp Dronrijp en nam haar eerste medewerker aan.
Van Friesland naar Apeldoorn
In 2003 verhuisde Greta met haar gezin naar het Gelderse Apeldoorn. Het aantal medewerkers groeide vanuit het nieuwe kantoor beetje bij beetje en de naam Allround Secretarieel Support werd Allround Support. Inmiddels ontzorgen we namelijk op alle vlakken. Zo nemen we voor een paar honderd bedrijven verspreid door Nederland de telefoon aan, maar kunnen we ook alle backoffice werkzaamheden verzorgen en notuleren we tijdens vergaderingen.
Leuk weetje: Greta’s dochter Rinske, voor wie ze ooit voor zichzelf begon, werkt inmiddels ook bij Allround Support en neemt ooit het roer over.
Meer weten over ons?
Wil je dat
wij werk maken van jouw werk? Neem dan contact met ons op en wij vertellen we
je graag hoe we jou verder helpen.
Greta Jordens of Rinske Wallet
055 576 7032
greta@allroundsupport.nl of
rinske@allroundsupport.nl