Duvama

Op 21 november 2016 kwamen wij van Duvama bij jou met de vraag of je ons kon ondersteunen met de invoerwerkzaamheden van Risico Inventarisatie en Evaluatie onderzoek voor een 84 tal parkeergarages. Je was gelijk positief en ondernam de stappen om Gezina Hardenberg hieraan te koppelen.

Wij leveren Allround Support Groep via de mail gegevens aan en Gezina logt zich in en voert de gegevens in het systeem van onze klant in. Gemiddeld per parkeergarage 150 vragen één voor één invoeren is een beste klus, niets kopiëren alle vragen stuk voor stuk aanvinken en daarbij het benodige commentaar geven.

Bij enige twijfel of het juiste wel is aangevinkt, jullie namen gelijk contact met ons op en zo konden we fouten voorkomen. Greta het mag gezegd worden we zijn je zeer dankbaar dat je ons in een zeer korte tijd hebt weten te helpen.

Ook zijn wij zeer blij met het feit dat de Allround Support Groep onze telefoon aanneemt tijdens onze afwezigheid. We hebben hierdoor een groot aantal nieuwe klanten weten te bedienen omdat gewoonweg onze telefoon beantwoord werd. Duvama kan en zal je zeker aanbevelen bij bedrijven waarvan de telefoon niet beantwoord wordt. 

Greta namens Duvama bedanken wij de Allround Support Groep.

Bert Kolk
Duvama