fit 20 Apeldoorn, Hilde Scherrewitz

Sinds 1 december 2014 maakt fit20 Apeldoorn naar volle tevredenheid gebruik van de telefoonservice van de Allround Support Groep.

fit20 Apeldoorn werkt met een complexe agenda met meer dan 50 afspraken op een dag. Omdat wij zelf de hele dag fitnesstraining aan het geven zijn, kunnen we lang niet altijd de telefoon opnemen om afspraken te maken of te wijzigen. Voordat we de telefoon hadden doorgeschakeld naar Allround had dit als gevolg dat we in een rustig momentje een lijst voicemails af moesten luisteren en terug moesten bellen en ook telefoontjes misten van mensen die geen boodschap achter lieten.

Sinds de Allround Support Groep dit voor haar rekening heeft genomen, is de agenda altijd up-to-date, zijn er geen lijsten voicemails die terug gebeld moeten worden én missen we geen enkel telefoontje meer. Dit betekent overzicht in de agenda en hierdoor rust en duidelijkheid voor de trainers en de klanten.

Prettig aan de werkwijze van Allround vind ik dat er verschillende abonnementenbundels zijn en het abonnement dus afgestemd kan worden op de behoefte van het bedrijf. Verder ervaar ik de samenwerking met ‘de meiden van Allround’ als zeer prettig; er wordt met plezier gewerkt, ze zijn leergierig en precies en als er dingen veranderen buigen ze flexibel mee en wordt dit meteen door het hele team opgepakt.

Van mijn klanten hoor ik dat ze netjes en professioneel te woord worden gestaan en dat ze het heel fijn vinden dat ze wanneer ze bellen, de afspraak meteen verzet kan worden. 
Ik kan de Allround Support Groep van harte aanbevelen bij iedere ondernemer die niet altijd telefonisch bereikbaar kan zijn en wel zijn/haar klanten en mogelijke andere bellers optimaal wil faciliteren.

Pasfoto Met Achtergrond Fit20 Apeldoorn 2010 09 23

Hilde Scherrewitz  
Eigenaresse, fit20 Apeldoorn