Bianca van Zeist (1976), Telefoniste

Mijn naam is Bianca van Zeist. Ik ben sinds 1 juli 2016 in dienst bij Allround Support Groep.

Ik vind het fijn om na een tussenperiode weer klanten te kunnen helpen. Klanten helpen zit in mijn bloed. Ik ben op mijn 16e begonnen als cassière, daarna was ik hoofdcassière in 
een horecagroothandel. Vervolgens heb ik ruim 13 jaar gewerkt bij Centraal Beheer Achmea aan de telefoon.

Ik vind het belangrijk dat klanten snel en correct geholpen worden. Mijn valkuil is dan ook dat ik soms wel wat té snel ben. Ook vind ik structuur in mijn gesprekken belangrijk. Een goed gesprek bestaat 
voor mij uit de opening, dan de klantvraag en antwoord en tenslotte de afsluiting.

 

persoonlijke eigenschappen van bianca

Doordat ik rustig ben van aard kan ik goed met emoties van klanten overweg. Verder kan ik slecht tegen niks doen, dus ik help mijn collega’s die even te druk zijn altijd graag.

Verder ben ik klantvriendelijk, vrolijk, flexibel en snel. Deze eigenschappen kan ik goed inzetten tijdens mijn gesprekken. 

 

bianca over ons team

Ik ben er trots op dat ik mag werken in zo’n super klantvriendelijk team. Collega’s die alles over hebben voor onze klanten. Ook zijn ze erg collegiaal. 

 

 

Bianca Over Ons