Secretariaatsservice

Kun jij extra handen gebruiken bij de backoffice van je bedrijf? Betrouwbare en professionele managementondersteuning nodig? Of loop je over van het werk en heb je een secretaresse nodig? De secretariaatsservice van Allround Support Groep kan voor elke vorm van ondersteuning een oplossing bieden.

Als ondernemer of bestuurder is het vaak een hele uitdaging om alle ballen zelf in de lucht te houden. Je doet vaak alles zelf omdat je waarschijnlijk het idee heeft dat het zo moet en hoort. Maar zou je je niet veel liever alleen bezighouden met jouw eigen expertise? De reden dat je ondernemer bent geworden? En veel meer tijd aan klanten willen besteden, in plaats van het oppakken van tijdrovende klusjes die wel moeten gebeuren?

Secretaresses

Onze secretaresses zijn gespecialiseerd in het voeren van secretariaten voor onder meer zzp’ers, mkb’ers, brancheorganisaties, verenigingen, stichtingen, netwerkorganisaties, raden van commissarissen, raden van toezicht en raden van bestuur.

Onze professionele en ervaren secretaresses werken op locatie of op (virtuele) afstand vanuit ons eigen kantoor in Apeldoorn. Een kleine opdracht of een langdurig project, interim of structureel, voorzien of onvoorzien. Onze vakbekwame secretaresses nemen het graag van je over.

De voordelen van onze secretariaatsservice

  • Ondersteuning door zeer ervaren secretaresses;
  • Zéér flexibel inzetbaar;
  • Je betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren;
  • Gegarandeerde geheimhouding;
  • Geen vast personeel nodig.

Met onze secretariaatsservice ben je 8 uur per dag verzekerd van secretariële ondersteuning, ook al maak je er wekelijks slechts een half uur gebruik van. Het is hierdoor niet nodig om een vaste secretaresse in dienst te nemen. Onze secretaresses werken dagelijks van 8.30 tot 17.30 uur. Dankzij onze jarenlange ervaring zijn wij dé ideale partner voor al jouw secretariële werkzaamheden. Er is altijd eerst een korte inwerkperiode waarna onze secretaresse zelfstandig aan de slag kan. Daarnaast is er regelmatig overleg tussen jou en onze secretaresses.

Secretariële ondersteuning

Met onze secretariaatsservice ben je 8 uur per dag verzekerd van secretariële ondersteuning, ook al maak je er wekelijks slechts een half uur gebruik van. Het is hierdoor niet nodig om een vaste secretaresse in dienst te nemen. Onze secretaresses werken dagelijks van 8.30 tot 17.30 uur. Dankzij onze jarenlange ervaring zijn wij dé ideale partner voor al jouw secretariële werkzaamheden. Er is altijd eerst een korte inwerkperiode waarna onze secretaresse zelfstandig aan de slag kan. Daarnaast is er regelmatig overleg tussen jou en onze secretaresses.

Na wederzijdse goedkeuring volgt er een korte inwerkperiode waarna wij zelfstandig de werkzaamheden gaan uitvoeren. Regelmatig is er overleg met jou als opdrachtgever.

Wat doen wij?

  • Afhandelen van telefoon- en e-mailverkeer;
  • Postverzorging;
  • Financiële- en ledenadministratie;
  • Correspondentie met leden en derden;
  • Organiseren en notuleren van bestuurs- en ledenvergaderingen;
  • Up-to-date houden van de website;
  • Opmaken en versturen van nieuwsbrieven;
  • Facturatie.

Secretariaatsservice tarieven

Benieuwd naar onze tarieven? Neem gerust contact op! Wij kunnen onze tarieven niet online weergeven omdat onze secretariaatsservice volledig op maat is. Wij plannen graag een afspraak in, dan kunnen we meteen kennis maken!

Virtuele assistent

Behoefte aan een rechterhand op afstand? Schakel dan één van onze virtuele assistenten in! Geen eigen werkplek nodig want dat hebben wij al voor haar. De virtuele assistent kan ingezet worden voor kleine, tijdrovende klussen jou te veel energie kosten. Het is haar passie om te ontzorgen, uit te zoeken, regelen en plannen.

Wat kan je uitbesteden aan een virtueel assistent?

  • Beheren van uw inbox;
  • Beantwoorden van e-mails;
  • E-mails ordenen en archiveren;
  • Agendabeheer;
  • Maken van afspraken;
  • Herinneren aan belangrijke zaken (verjaardagen van klanten);
  • Telefoonbeantwoording;
  • Bijhouden van de website;
  • Opvragen offertes;
  • Praktische zaken voor een training, workshop of cursus regelen;
  • Locaties zoeken en boeken;
  • Zakelijke lunchreserveringen maken;
  • Reageren op informatieverzoeken van klanten;
  • Leads opvolgen;
  • Relatiegeschenken voor klanten uitzoeken en bestellen;
  • Nieuwsbrieven maken en versturen (Mailchimp);
  • Offertes, artikelen e.d. redigeren;
  • Presentaties maken in Prezi of PowerPoint;
  • Offertes opstellen en versturen;
  • Beheren en bijwerken van Social Media accounts;
  • Ondersteuning bij administratie (factureren, boekhouding, debiteurenbeheer);
  • Versturen van informatie aan relaties;
  • Bestellen van kantoorartikelen, drukwerk, bloemen en kaarten;
  • En nog veel meer!

Meer weten?

Wil je weten wat onze ervaren virtuele assistentes voor jou kunnen betekenen? Wij plannen graag een afspraak in om je te informeren over de mogelijkheden!

patroon-boven

Cookies

Wij gebruiken functionele, statistische en marketing cookies voor een optimaal presterende website. Pas eventueel de instellingen aan of accepteer alle cookies.

Privacy- & cookiebeleid | Sluiten
Instellingen