Maak kennis
met Allround Support

Van een eenpitter met een aantal telefoons op zak tot een allround ontzorger voor ruim 300 bedrijven. Dát is het verhaal van Allround Support. Hier ondersteunt een gedreven team aan echte regelaars, enthousiaste bellers, nauwkeurige meeschrijvers en superplanners grote en kleine ondernemers in de Stedendriehoek en ver daarbuiten.

 

Bernadette Oleman

Virtual Assistant

Greta Jordens

Directeur / Eigenaar

Joharah van Beek

Telefoniste

Joke de Kort

Telefoniste

Julia Bouwmeester

Telefoniste

Laura van den Berg

Virtual Assistant

Laura Westerhof

Telefoniste

Maxime Doevendans

Telefoniste

Rinske Wallet

Office Manager / Virtual Assitant

Virna van Kouwen

Telefoniste

Zoë Kreijzer

Telefoniste

Lani

Kantoorhond

Even voorstellen
de meiden van Allround

Het team van Allround Support stelt zich graag aan je voor. Klik op een medewerker om meer te weten te komen.

Onze aanpak
en kernwaarden

Onze aanpak

Wij passen onze werkwijze altijd aan, aan de individuele wensen en eisen van de klant. Ons streven is om onze klant zo goed te leren kennen, dat we altijd een stap vooruit kunnen denken.

Wij zijn betrokken bij onze klant en hebben een persoonlijke benadering. Onze kwaliteit is gewaarborgd door goed gedocumenteerde processen, afleveringscontroles en heldere afspraken. Ons team is hecht en gecommitteerd om de beste kwaliteit en zorg voor onze klanten te realiseren. Samen werken wij aan jouw groeidoel of andere businessgoals.

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden benadrukken waar wij voor staan en hoe wij graag met elkaar én onze klanten om willen gaan in de dagelijkse praktijk.

Naast onze kernwaarden staan wij voor kwaliteit, service, relatie en flexibiliteit.

Time flies
when you’re having fun

Een bekende uitspraak en wat ons betreft helemaal waar! Want hoewel we ondernemers elke dag weer ontzorgen met frisse energie, doen we dit al een tijdje. Ruim 23 jaar om precies te zijn!

De roots van Allround Support liggen in Friesland, waar eigenaresse Greta Jordens in 1998 voor zichzelf begon om zo meer van haar destijds anderhalf jaar oude dochter te kunnen genieten. De naam was snel gekozen: Allround Secretarieel Support. “Ik wilde mijn bedrijfsnaam graag met een A laten beginnen, zodat ondernemers mijn bedrijf snel konden vinden in de Gouden Gids.”

Dat bleek een slimme zet. Waar ze in eerste instantie met een paar telefoontjes op zak de telefoonservice voor een aantal bedrijven in de regio vormde, kon ze het al snel niet meer in haar eentje bolwerken. Ze betrok haar eerste echte kantoor in het Friese dorp Dronrijp en nam haar eerste medewerker aan.

Van
Friesland naar Apeldoorn

In 2003 verhuisde Greta met haar gezin naar het Gelderse Apeldoorn. Het aantal medewerkers groeide vanuit het nieuwe kantoor beetje bij beetje en de naam Allround Secretarieel Support werd Allround Support. Inmiddels ontzorgen we namelijk op alle vlakken. Zo nemen we voor zo’n 250 bedrijven verspreid door Nederland de telefoon aan, maar kunnen we ook alle backoffice werkzaamheden verzorgen, notuleren we tijdens vergaderingen en bieden we hulp bij online marketing.

Leuk weetje: Greta’s dochter Rinske – voor wie ze ooit voor zichzelf begon –, werkt inmiddels ook bij Allround Support en neemt ooit het roer over.

Klinkt goed?

Je kunt ons op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur bereiken via 055 576 70 32.